Dreaming bout Bali

i
Balangan, Bali 2008

Ikväll ska jag träffa en kille som jag mötte på Bali när jag var ute och reste i asien för två år sen. Han bor här i Rotterdam och det ska bli kul att möta upp honom i verkliga världen! Fick självklart väldig resnoja när jag började tänka på det. Vill till värmen! Men jag får nöja mej med att drömma mig tillbaka genom bilderna!
Tonight I'm going to meet a guy that I met in Bali when I was with my friends travelling two years ago, He lives here in Rotterdam and it's gonna be fun to meet him here in the real world! :) Of course now I've started to long away and go travel again, to nice weather! But I will have to dream away through pictures instead.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0