Tyst som i graven..

här var det dåligt uppdaterat! skämmes... :P
Imorn ska jag spendera sisådär fem timmar på en buss så då ska jag nog kunna uppdatera lite mer!
Jag har idag för första gången i mitt liv varit på Ullared! Det var minsann en upplevelse! Men kanske mer om det imorgon! Nu ska jag sova!

Bad updated here... shame on me!
Tomorrow I'm gonna spend 5 hrs in a bus so I think I will update alot then.. Today, for the first time in my life, I've been to Ullared! It's a very cheap shopping area here pretty close to Borås.. It was a weird experience.. more about that tomorrow! Now I'm off to bed!


Kommentarer
Postat av: siv

I Shanghai fanns det marknadsstånd där det stod: "billigare än Ullared", fast då tillkommer ju resan förstås...

2010-05-24 @ 13:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0