Staden som sommaren glömde

It's not this bad.. but it sure is gray!

bildlänk
Hatkärleken till den här staden är svår att förstå sig på.. Det finns mycket jag gillar.. att känna igen så mycket folk och att ha så nära till allt.. Blandannat!
Sen finns det andra saker som verkligen inte är lika bra.. Till exemepl VÄDRET!! Varför vill det aldrig bli vår och varmt här?! Det bara regnar och tråkar sej hela tiden! Jag tror att förra våren var bättre om jag minnst rätt men vädret som är nu är verkligen katastrof och konkurs! En annan lite dålig sak är röda dagar.. Allt är stängt och öde.. Mycket tråkigt!
Fast Viskan är öppet så nu ska jag hitta någon att dra med dit! :)  

The feelings I have for this little town is hard to describe.. I love some parts of it.. That you recognize so much people whenever you go outside your door.. how close everything is and things like that... But then there's the things I really don't like.. The boring weather that refuses to change for instance.. it's just grey and raining all the time!! Last spring was better I believe.. but this is no fun at all! Another thing is red days... like today.. everything is closed and there's nothing to do.. At least Viskan Café is open.. now I'm gonna find myself a friend and go down there I belive! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0