Sköna maj!

Hej allihopa! Glad första maj!
Är ni ute på gatorna och demonstrerar idag? Inte jag, har väldigt lite åsikter om saker och ting som skulle kunna tänkas värt att demonstrera för.. Igår var det valborgsfirande här i det regniga vädret.. Vi började fyra tjejer med att äta en tidig middag/sen lunch här hemma och gick därefter till Stora Torget för att lyssna på när manskören sjöng in våren.. Sen var det Cortegé som alla gymnasieskolor anordnade.. Vissa var väldigt seriösa, andra åkte bara i kundvagnar.. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.. Tänkte först att jag skulle ha gått på soffjakt.. men jag tror att alla secondhand butiker är stängda idag.. Ska nog göra lite lunchlådor istället till nästa vecka!

Hey all.. Merry first of may!
Are you out on the streets demonstrating today? I'm not.. I don't really have any strong oppinions that feels worth demonstrating for.. We had a good day yesterday with a good lunch.. listening to the mens choir, watching the uppper secondary school graduates parade and more.. Today I don't really know what to do.. Think most of the stores are closed so I think I'll make some lunchboxes..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0