Oh yes she did!


Yo yo yo...

Skepp å hojj!
Idag fick jag ännu en intervju att gå på i Oslo under morgondagen! Mailade ett jobb som jag verkligen vill ha i måndags och frågade om jag inte kunde få komma förbi eftersom jag ändå skulle till Oslo.. Maliade till två olika adresser och nu imorse fick först ett mail där de skrev att de skulle kolla igenom allas ansökningar och sen ha intervjuer.. Efter några minuter fick jag ett mail igen och där skrev de att jag gärna fick komma förbi under morgondagen! Det känns toppen! Nu har jag ju dubbelt så stor chans att få ett jobb.. ellerhur? Jag är lite nervös men jag hoppas att det ska vara trevliga människor och att vi ska klicka bra! Fick jättefina intyg idag från skolan och gamla jobb som jag ska lämna in också! :)

Lova att ni håller tummarna för mej under morgondagen!
Howdy!
Today I got another interview to go to during tomorrow... It feels so great! Now I have twice as big chance to get a job there.. right?? :) I am a bit nervous but I hope that the girls who are interviewing me will be nice and that we will connect! :) Got super sweet letter of recommendations today from old employers and from the university! :)

Promise to keep your fingers crossed for me tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0