Hannabanana goes Mango


Nu överdrev jag visst lite.. Har ju faktiskt inte fått jobbet än.. men dom ringde iallafall idag igen från Mango och ville att jag skulle komma till Oslo på intervju! Så det var ju himla roligt måste jag säga! Lite småjobbigt att åka till Oslo bara över dagen..Men jag har kommit på att det är rätt bra för då kan jag fixa mitt norska personnummer också när jag ändå håller på! Håll tummarna!!
Or well.. not really.. Haven't gotten the job yet.. but they called today again to my big relief! So I'm going to Oslo on wednesday for a real life interview.. it's a bit of a project to get there but still it's good because then I can arrange with my norwegian identification number and stuff like that.. So keep to have your fingers crossed that I will get the job!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0