Fly fly

Morning! 
Sitter och lyssnar på gammal musik.. Dancing in the moonlight och I feel good.. :) Bra sätt att starta dagen på!

Insåg att jag bara ska bo kvar i Sverige i 25 dagar till! Helt tokigt! Förstår inte hur snabbt dagarna flyger förbi! Bäst att ta vara på de få som är kvar!

På tal om att flyga och angående bilden.. är inte parcour en galen sport!? Tror att jag är alldeles för mån om att inte bryta alla mina ben för att ha någon framtid inom parcour.. men de e ju häftigt med de som är duktiga på det!

Morning!
Listening  to old music.. Dancing in the moonlight and I feel good... great start on the morning! 

Realized today that I only have 25 days left in Sweden.. time flies by so quickly.. it's insane! Have to really enjoy the last days here now.. 

About the picture above: Hov cool isn't parcour!? I am so amazed that they dcan just fly over things and not touch ground! Don't think I'd have any success in it though.. I'm too afraid to break my legs or hurt myself in other ways!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0