fashionDAYS

Hej hopp! 
Vet inte ritkigt vad internet håller på med.. väldigt konstigt..

Igår vad jag och kollade på Soaré som just nu äger rum under fashionDAYS... Såg en visning av Therese Fredman.. Älskar den lokalen där det var.. väldigt kall men jag skulle kunna tänka mig att bo där! :P Hittade lite bilder på fashionDAYS hemsida som Armin "youandmeandeveryoneweknow" har tagit.. lånar dom så får ni också se.. Jag är f.ö. tjejen i röd sjal!
Hi.. My internet is being odd as usual.. Don't know what's happening..

Yesterday I was at a Soaré that is part of the programme for fashionDAYS.. Saw a fashoinshow by Therese Fredman.. Love the hall where the fashionshow took place.. It was so cold though but I'd love to renovate it and live there.. :P Found some pictures from the show at FashionDAYS homepage that Armin "youandmeandeveryoneweknow" took.. Borrowing them so you can see too.. And f.y.i. I'm the girl in the red scarf in the background.. ;)

Kommentarer
Postat av: siv

Men dethär tycker jag verkar gammalt...

2010-05-08 @ 13:51:03
Postat av: Hanna Josefine

Det blev lite fel med tekniken.. nu är texten uppdaterad.. :)

2010-05-08 @ 14:12:19
Postat av: ARMIN

Hahaha, men gud! Vad kul ändå :D



Åh, såklart, det är lugnt.



Hoppas du mår bra?

2010-05-09 @ 18:37:17
URL: http://youandmeandeveryoneweknow.blogg.se/
Postat av: ARMIN

Hahah, well, jag kan inget annat än och hålla med dig ;)

2010-05-10 @ 08:03:05
URL: http://youandmeandeveryoneweknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0