Bussbuss

pic:Agnija G lookbook.com
Jahaja.. då var det dags att testa sitt tålamod i en lång busstur igen! Är det inte nånting fel om det är längre till sitt egna lands huvudstad än till grannlandets huvudstad? Jag håller på och utvecklar ett nytt stadssystem i mitt huvud.. Det går ut på att alla huvudstäder ska vara i mitten av landet och att alla länder ska vara i princip runda så att det alltid är närmre till den egna huvudstaden än till grannlandets huvudstad..
Ja.. ni hör ju hur mycket vettigt som kommer ur mej när jag åker buss.. Undrar om man kan få frikort på flygplan ifall man kan få på papper att man blir knäpp av att åka buss?

Idag åker jag iallafall Bus4you och det är ju betydligt skönare än de andra bussarna!


Well well.. time to try my patience in a long busride today again!

Isn't it something wrong when it's further to the own countries capital than to the neighbours capital? I'm right now in the process of develop a new country system.. It's based on that all capitals should be in the middle  of the country and that the countries should be almost circular.. That way it can never be closer to the neighbours capital than the own.. oh yeah.. the countries will have  to be the same size.. Well ehm..This is why I shouldn't go by bus.. my thoughts makes no sense.. I wonder if I could get a free-card for the airplanes if I could get on paper that I get crazy when riding the bus?

At least I'm going with Bus4you today and it's a whole lot better than the other buses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0