Bloggtorka


Sorry.. No ablo anglais today..use Google translate --->
Idag kör vi det på svenska.. Är en trött liten varelse som känner att mitt bloggande håller Euroshopper kvalitet.. Illa illa.. Sitter och dricker vatten nu för att dr Reed i Scrubs pratade om det tidigare idag... stabilt med hälsoråd från humorserierna känner jag..

Har börjat söka jobb i Oslo inför flytten dit i juni! Då mitt CV bara passar sej för jobb inom textil och mode och inte alls för restaurang och lagerjobb som jag hade tänkt mig så var det bara att tänka om och inse att det nog ändå är störst chans att jag får jobb på ett företag kopplat till textil eller mode.. så jag har sökt till H&M, IKEA textil, nån modebutik i centrum och ett företag som håller på med garn och stickning och virkning.. Hoppas mest på det sista jobbet faktiskt! Wellwell.. Hipphopphej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0