Chess Art

Hej allihopa! Har en inte så väldigt produktiv dag idag! Var i skolan några timmar och jobbade med affärsplanen  men nu har jag kommit hem igen! Sitter och kollar lite på TV och läser Rss-feeds och övar lite på Holländska!
Det börjar bli olidligt det här väntadet på om jag har kommit in eller inte! Jag är ju redan mentalt där borta så det kommer bli en jobbig omställning o jag inte kommer in! Håller tummarna!
Well well.. Har Hittat lite roliga chackspel! Enjoy!

Hi! Haven't had the most prouctive day today.. Worked a few hours in school with our project but now I'm home agaiin.. Now I'm watching tv, checking rss-feeds and practicing dutch. It's so frustrating to wait to here if I've gotten accepted or not! I'm allready mentally there so if I don't get in it will be hard to set back and be happy about staying here.. Crossing my fingers!
Well anyways... found some fun chess games that I thought I should share with you! Enjoy!


Rachel Withered


Barbara Kruger

Alastair Mackie

Jack and Dino Chapman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0