2 juni

Quasimodo har lugnat ner sig lite och det är nu endast lite rött kvar i ögat.. Det gör fortfarande ont när jag blinkar men det känns som om det finns hopp om att det inte ska behöva vara så här så länge.. Jag brukar ha extrem otur med vaglar.. Har opererat bort två och det skulle kunna vara det värsta jag någonsin gjort så det vill jag försöka slippa igen!

Nu när jag loggade in såg jag att Putte i Parken hade massbesökt mig och kommenterat gamla musikrelaterade inlägg och promotat festivalen.. Det hade ju kunnat vara kul å gå på men jag har ju inga planer på att vara i Sverige i sommar så det blir nog inget av med det!

Idag har jag ätit sushi med Camilla och sen fikat med Taina.. Har fortfarande inte fattat att jag flyttar härifrån tror jag för det känns som normalt.. Det lär väl slå mig snart
I don't look so much as Quasimodo now.. It's just a bit red left so I have high hopes that it will dissapear quickly!

When I logged in I saw that the swedish music-festival Putte i Parken had visited my page and commented on some of my music-related blogposts! Might have been fun to go on but since I'm gonna be in Norway I don't think I'll be going to Sweden for a festival!

Today I've had lunch with Camilla and fika with Taina.. It feels so weird that I'll soon be leaving this place! I don't think I've understood it yet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0