Utflugen

Nu har jag gett nycklarna till Yanfei som flyttar in idag.. Väldigt konstigt känsla att möta honom och visa honom in i MIN lägenhet och sen är det jag som tar mitt pick och pack och gå från HANS lägenhet! Jag hänger just nu hos Elin och vilar mina trötta fötter och funderar på hur jag ska lägga upp morgondagen och vad jag egentligen behöver göra innan jag drar till Oslo.. Lyckades banta ner väskorna från "alldeles för många" till "för många".. Behöver nog hitta någon vänlig själ i Götet som kan hjälpa mej att få väskorna från buss 1 till buss 2.. Ska göra ytterligare ett försök att gå igenom väskorna imorgon och se ifall det är något mer jag skulle klara mej utan. Eller om jag kan packa om på nåt annat sätt så att jag får färre antal väskor att bära.. 

Well well... Nu ska jag hoppa in i duschen!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0