Solen lyser precis som flitens lampa


Idag hade jag planerat en lång dag i solen med studielitteraturen på min sommarkurs projektledning. Jag fick tag på två av fyra böcker och tänkte att det var perfekt för det borde jag hinna med innan Camilla och Martin kommer till Oslo nästa helg så jag kan lämna tillbaka böckerna till dem. Men när jag skulle låna böckerna så gick den ena inte att låna så jag antar att den är reserverad eller något liknande... Så jag har plöjt mig igenom de 205 sidorna idag istället inne på biblioteket eftersom jag inte fick ta med mig den ut. Mycket ambitiöst måste jag säga!

Nu är det dags för mat och lite solsken!
Today I'd planned a long day in the warming sun reading books for my summer class Project Management. Found two of the four books and thought that it was a perfect start! But when I was gonna rent them one of them was reservated or something.. And since I don't want to buy any books, due to very weak economy, I had to finish that book today inside the library.. 205 pages and a lot of notes.. I'm very proud of how ambitious I can be some times! 
 
Now I'm hungry for food and sun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0