Hajjhajj

Jahaja.. det var kocken här som rapporterar från ett regnigt Oslo!
Igår jobbade jag min tredje dag.. 10-23.. Lite konstigt att man tycker att man har slutat tidigt när man jobbat i tretton timmar! Eftersom det regnade igår också var det en väldigt lugn dag och vi hann göra väldigt mycket förberedelser.. En miljard toast och tio miljarder krutonger.. Jag har skavsår vid tummen för att jag skurit så mycket bröd! Nu ska jag iväg igen för å jobba.. Tror att det bara blir i några timmar eftersom vädret är rätt dåligt som sagt!
Hii.. The chef writing to you from a very rainy Olso! Yesterday I worked my third day at the restaurant.. 10-23.. It's crazy to feel like you've been working very short when you've been there for 13 hours!!
Gotta go now! More work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0