To Do Today



Jag bor ju i Borås för att jag läser Textil Produkutveckling på Textilhögskolan här nere.
Vi håller just nu på at avsluta en kurs i Design Management och idag har jag tänkt att jag ska ta ett ordentligt tag i det. Så nu under resten av eftermiddagen är det jag, en kopp kaffe och Susann Vihmas bok Design Historia - en introduktion, som spenderar kvalitetstid med varandra!

The reason that I'm living down here in Borås is because I'm studying Textile Product Developement at the University of Textiles here. Right now we're finishing a class in Design Management and therefore I'm spending the rest of my day with a cup of coffee and this book: History of Design - an introduction by Susann Vihma, so that I can make a write-up about it later tonight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0