Tillbaka!

Nu fungerar internet äntligen i min lägenhet igen!
När jag kom hit i lördags hade det tydligen varit strömavbrott någon dag tidigare och i samband med det hade det blivit kortslutning i internetuttagen.. nånting sånt, jag förstår mig inte riktigt på det där.
Det är nästan obehagligt hur handikappad man känner sig när man inte kan googla minsta grej man funderar över..
Men nu så är allt fixat igen!




My internet is finally working again!
When I got back this Saturday the electricity had went out a while before and something had happened to the "internet in-puts" so we haven't been able to connect to internet during the entire weekend!
It's almost scary how cut of to the world and all kinds of information you feel without internet!
How did we do it before?
At least now everything is fixed again and we're back online ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0