Osmidigt räknat!

Jag tycker att jag brukar va rätt duktig på det här med att tänka ekonomiskt och veta vilket alternativ som är bäst relativt sett, men jag måste ha lämnat min hjärna hemma varenda gång jag har åkt tåg och buss nu under tiden jag varit i Stockholm.. Jag har typ tänkt att jag inte ska vara här så länge så därför behöver jag inte köpa månadskort eller veckokort på SL.. men jag åker ju typ tåg hela tiden! Har säkert köpt bussremsor för motsvarande busskort för en och en halv månad! Mycket illa beräknat från min del! :P


Kommentarer
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

God fortsättning, kika gärna förbi min blogg och skriv vad du tycker:) Om du gillar den så är det bara att klicka på den blåa knappen på bloggen så får du följa den helt gratis:D Blir så glad för varje kommentar!<3

Tack i förhand

Kram Denise

2010-01-04 @ 20:31:13
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0