Mr. Sandman had Me in Captivity this Morning



Efter nästan en timmes snooz kämpade jag mig ur den varma sängens grepp och skyndade att göra mig i ordning bara för att inse att jag börjar klockan tio idag och inte halv nio som jag trodde! Hade kunnat sova en timme till nästan.. Tur att jag kom på att jag skulle kolla det innan jag gick hemifrån så att jag i alla fall kan vara hemma och ta det lugnt!

After almost an hour of snoozing the alarm i finally managed to get out of my bed and hurried to get my self ready for school.. when I was almost done I got this feeling that something was wrong so I checked hour schedule.. We start ten today and not 8.30 as I thought! Meaning that I could have slept one more hour.. But anyways.. I'm just glad that I realised it before I left home so that I won't have to hangaround in school for an hour and a half!  


picture: lookbook.com Eric L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0