Lycka är att få Dagens Nyheter om mornarna



Haha,
Ja, jag kanske blir lycklig för väldigt små saker men jag blev så himla glad igår morse när DN äntligen hade landat i min brevlåda! Och det är inte så att min lycka är rationell heller för jag blev minst lika glad imorse när jag såg att den fanns där igen!!

Igår var det välkomstmiddag för alla utbytesstudenter! Trots att jag inte var helt i mitt esse och inte hade så stor koll på allt som försegick under middagen då ja inte hade varit med att planera den så hade jag skoj! Hoppas att studenterna hade det också!
Idag blir det bara att ta det lugnt.. funderar på att möblera om i mitt rum! :)


Happiness is to get the Morning Paper every morning!
I know that I get happy for the smallest things but I was so glad yesterday morning when I saw that Dagens Nyheter ("Daily News") finally had found it's way to  my mailbox! And just as happy I got this morning when I saw  that it was there again! :P

Yesterday we had the Welcome Dinner for the new international students.. Even though I wasn't in peak state and wasn't really involved in the dinner planning I had a good time.. I hope that the new students had it too!
Todays plans is just to take it easy.. maybe arrange the furnitures in my apartment..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0