D-day

Minsann! Så var det redan lördag!
Tiden har verkligen sprungit förbi det här jullovet.. jag har hunnit med massa skoj men det känns alltid lika konstigt att åka hem.
Nu sitter jag bänkad i mitt säte i lyxbussen på "business-class-bussen" Bus4You.. Riktigt skön buss förutom att intenret krånglat litegrann! Hoppas att det löser sig snart.. 

Hade en jättemysig sista dag i Stockholm igår med fika med Tsega, Madde och Anders, en snabbvisit hos Ronja för att säga hejdå och lämna tillbaka lite saker som jag lånat på nyårsdagen och sen hem på supergod middag och gottefrossa med film hos Lina på kvällen! 


Already Saturday!
Time''s rushed back so quickly... I've had a lot of fun but it always feels just as wierd to go back again..
Sitting in the luxurybus, Bus4you now and waiting for the hours to pass so that I'll be in Borås soon!

Had a great last day in Stockholm.. Met Tsega, Madde and Anders for a fika and then I visited Ronja for a short while to leave some stuff and say  good bye.. Finished the day with a delicious dinner at Linas place with a lovely chocolate/strawberry/vanilla desert  and a movie!

Kommentarer
Postat av: mst

hoppas du får en jättebra dAG:*

2010-01-10 @ 09:21:21
URL: http://maatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0