Varför man inte ska slänga saker:

Min mamma är väldigt duktig på att slänga, sortera och städa.. Det är INTE jag..
Jag har, som tidigare nämnt, alldeles för mycket packning.. I ett försök att bli av med några kilo gick jag igenom mina badrumssaker och rensade bort saker jag inte använt på jättelänge för några dagar sedan.. Det första som händer när jag slängt en en hel massa är att jag drämmer min enda kvarvarande rouge i golvet så att den går i tusen bitar.. Yessss.. Sen igår fick jag jätteont i en visdomstand.. och fram till för några dagar sedan så hade jag en kräm för det men nu för att jag varit så duktig och rensat så behöver jag såklart de sakerna jag slängt! Därför ska man inte slänga saker.
Why not to throw things away:

My mum is really good at throwing things away, cleaning and sorting.. I'm NOT.. I have, as previously mentioned, way too much things here.. In a try to get ridth of some of the many kilos I started to go through my bathroom stuff.. The first thing that happens when I've thrown everything away is that I drop my rouge on to the floor and it breaks in a thousand pieces.. yeay... and now yesterday a wisdom tooth started to ache really bad.. and just until a few days ago I had a cream for that.. but now since I've been so good and throwed everything away I don't anymore.. and THAT'S why throwing things away is not a good thing!

Kommentarer
Postat av: siv

Man slänger saker man har fler av, typ 4 par skor; jag klarar mej med 2 par... Kan ge en kurs igen eftersom du inte gått hela grundkursen

2010-08-11 @ 09:29:20
Postat av: moster

På landet på den gamla goda tiden användes KAMOMILL till sår och inf. av alla slag. Köp tepåsar med kamomill , värm i vatten och lägg på ögat Du ska se att du blir som ny.

Kram Moster

2010-09-01 @ 13:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0