God natt

God natt på er alla kära,
Har varit ledig idag och bara tagit det lugnt och tagit en sista fika med Emma!
Var förbi Linnean en sväng också och lämnade lite CVn åt henne och hämtade en våg.. Här ska det vägas och räknas.. jag ska ha de absolut tyngsta kläderna jag kan hitta på mig när jag flyger så att de inte går på min bagagevikt! ;D Man får inte vara dum!
Skulle bara säga att jag tycker det är kul att det är så många som är här inne och kikar! Jag lovar att försöka bli en lite mer intressant författare när jag flyttar till R'dam!
Good night beloved ones!
Today I've been off and just had a calm day.. Took my last fika with Emma and went by Linnea to leave some CVs' and pick up a scale.. I'm gonna weigh everything and make sure that I wear the heaviest clothes to the airport so that it doesn't effect my luggage! ;D
Just wanted to end by saying that it's really fun that so many people are dropping by here.. I promise to try to become a bit more interesting write once I move to R'dam!


Kommentarer
Postat av: siv

Du får författa på laptopen med nytt batteri. Kommer till dej i Roterdam hoppas vi.

2010-08-18 @ 21:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0