You funny things..

Jag förstår mig inte på det här.. Idag har jag haft massa besökare igen! Ni är lustiga varelser!
Kan det vara för att Hoffmaestro ska spela på Telgias Salonger/ Torekällberget i Södertälje imorgon?
Jag har ju inte uppdaterat någonting idag så det beror ju inte på mig själv..
Kan ju uppdatera er Hoffmaestro-geeks att jag från en säker källa har hört att release-datumet för nya plattan Skank-a-tronic-punkadelica inte är klart än men att den borde komma snart ;)


Idag har iallafall varit en fantastiskt mysig dag! Det var jättekul att träffa Tsega och vi hade årets första utomhusfika på Café Rival vid Mariatorget! Det stället är så himla mysigt och det var faktiskt billigare än vad jag trodde! Vi satt där ute och njöt av värmen och solen även om vi en liten kort stund oroade oss för att någon hade lämnat en bombväska vid ett bord brevid.. Men väskans ägare dök upp igen och tog väskan med sig så det var nog inte nån bomb i...

Eftermiddagen och kvällen spenderades med Ronja, Jenny, Spence, Jossan och i slutänden några indroppande cirkusartister! En ytterst trevlig dag som innehöll en minst sagt spännande kulinarisk upplevelse!

Nu var det dags för bädden! Zzzz.. 

If any of you don't understand Swedish : I'm to tired to translate now so please use Google Translator in the side menu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0