Morning reflections

Fortfarande tråkigt väder här i Borås.. Vad är grejen? Jag vill ju att det ska vara sol och varmt och undebart nu när det blir valborg så man kan sitta ute och picknicka!

Idag kära ni, måste ni hålla tummarna för att allt går bra när jag ska ha ett möte med min programansvarige om Rotterdam.. Som sagt. Deth är är en sak som aldrig blir klar.. Men nu har jag höga förhoppningar om att IDAG är dagen..

Skriver i eftermiddag om hur det har gått! Förutsattt att det har gått bra skulle jag tro..
Still such boring weather in Borås.. What's up? I want it to be warm and sunny and lovely now when Valborg is coming up so that you can sit in a park and have picnic!

Today you'll have to cross your fingers for me once again.. I'm meeting with my programme leader and he's gonna do the final acceptance for my exchange programme in Rotterdam.. I really hope this comes to an end now and that everything works out allright!

Write to you later and tell you how things have gone.. If they have gone well..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0