Träningsvärk?

Är precis på väg ner i bädden.. ska bli så skönt å sova! Vi har haft hela huset fullt med små söta, men energiska ungar idag..
När de åkte hem försvann även all energi ur mig och jag kröp ner i soffan där jag har spenderat de senaste timmarna och ynkat mig.. 
När jag skulle upp för trappen nu märkte jag att jag hade världens träningsvärk i benen! Hallå? Hur tänkte min kropp nu? När har jag varit ute och ansträngt benen? Har jag gått i sömnen och tränat så mycket? Jaja.. nu ska jag sova! Natti natt!
Just on my way to bed.. It's gonna be so nice to sleep now.. Hope to wake up tomorrow and feel like a new person! Today our house has been full of kids.. really cute but quite intense when you are having a cold.. When they went home all my energy ran out and I've just been laying in the sofa watching tv and felt really small..
When I was going up the stairs I realized that my legs hurted from working out.. but WHEN did I work out? starting to wonder if I'm sleep-walking/exercising.. :P
Good night folks! See you tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0