Sunday


lookbook: Mega B

 

God morgon! Vart har solen tagit vägen? Jaja, är egentligen bara glad att det inte snöar.. Hörde att det kanske skulle ha gjort det i helgen! 

Vi har fått den fina lägenheten i Oslo! Yeay! Nu är det dags att börja söka jobb och bli klar med allt  vad skola heter så jag kan åka dit och börja jobba! :)

Inatt drömde jag hur mycket som helst! Och jag drömde att jag hörde massa musik.. är inte det konstigt? Det kändes lite konstigt iallafall.. Den här låten var det som spelades i min dröm.. Såg att Ett Päron till Farsa var på TV igår när jag kom in från allrummet så det var väl därför den nästlade sig in i min dröm..

Morning! What has happened to the sun? Well well.. I'm just happy that it's not snowing! Heard that there was a risk for snow this weekend. 

We got the nice apartment in Oslo! Yeay! Now I just have to find myself a job and finish school so that I can go there and start working!

Tonight I was dreaming alot! and I dreamed that I heard alot of music.. isn't that weird? It felt a bit weird at least.. This is one of the songs that was played in my dream.. Noticed that European Vacation was on TV so that was probably why it found its way into my dream!


Kommentarer
Postat av: Beas fotoblogg

Shiiit vilken snygg blogg! Hur har du fixat kolummner i inläggen?:O skitsnygg bakgrund och allt:)

2010-04-18 @ 21:41:07
URL: http://almhagen.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt blogg :)

allt bra?

2010-04-18 @ 22:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0