Högskoleprovsdag & fångarna på fortet dag!


Koh Phangan 2009
God morgon allihopa! 
Superfin dag utanför fönstrat
Idag är det högskoleprovet.. min lillebror sitter och skriver det nu och jag håller tummarna för honom! Jag hade tänkt anmäla mig till det också.. jag vet att jag redan går på högskolan men dels så tycker jag att det är lite roligt med sådana prov (lite knäpp ja)  och sen vet man ju aldrig ifall man vill plugga mer och då kan det ju vara bra! Glömde hur som helst bort att anmäla mig för det var under min intensiva arbetsvecka på Stockholm Modecenter.. Men det känns rätt skönt idag faktiskt att inte behöva göra det, med tanke på att jag precis har varit förkyld..

Idag ska jag på nåt fångarna på fortet liknande på skolan! Det är någon kåraktivitet och jag har inte full koll på vad det är men det kan säkert bli kul! Det avslutas med sittning så jag hoppas på riktigt gott!


Nu först ska jag iväg och plugga lite i skolan!
Morning everyone! 
Beautiful day outside!
Today alot of people are writing a exam that will allow them to search to university on a different basis than their upper secondary school grades.. It's called "University-College-Exam".. My brother is writing it now so I'm crossing my fingers for him.. I was also planning on writing it, in case I want to study something more on university later.. plus I think those kind of exams are quite fun.. (weird? yes) However I forgot to register. Feels pretty nice today though to not have to do it..

Today I'm going on some kind of game in school.. Don't really know what it is but it's some kind of competition so I'll probably like it :P Afterwards there's a dinner so I think it can be nice!


But first I'm going to school to study!

Kommentarer
Postat av: emma

sv . min pappa skulle opereras :/

2010-04-10 @ 14:19:59
URL: http://emmadaniela.blogg.se/
Postat av: Simon S

Tack å tack

2010-04-11 @ 08:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0