Back in Borås : a review over the passed week in Stockholm

Snorig och eländig begav jag mig tillsammans med min pappa tillbaka till Borås idag. Han skulle till Alingsås så jag passade på att lifta med honom ner till Borås.. Mycket passande för studentplåboken måste jag säga! och skönt att inte behöva kånka på alla saker runt halva Sverige.
Vad är det nu då jag har gjort under de här dagarna jag varit borta??

Still suffering from my cold I hitchhiked with my father down to Borås again. He was going on a meeting in Alingsås so Borås was on the way kind of.. Very good for me and my limited economy! Also really nice to not have to carry around on those bags all over the country!
So, what did I do, while in Stockholm??


Fredag: Flyga. Starbucksplaner. Ronja. Grogg. Storstad. Nattpromenad. Friday: Fly, Starbucks plans. Ronja. Grogg. Storstad. Nightwalk

Lördag: Pendel. Lukas. Benita. Mamma. Pappa. Peppa. Pendel. Ronja. Spence. Linnea. Johan. Hoffmaestro & Chraa på Annexet. Desperado. Kebab. EGO. Fullmoonparty.  Nattpromenad i regn.    Saturday: Lukas. Benita. Mum. Dad. Pep. Ronja Spence. Linnea: Johan. Hoffmaestro & Chraa concert. Desperado. Kebab. EGO. Fullmoonparty. Night walk in rain

Söndag: Mamma. Pappa. Symaskin. Tub. Återhämtning Sunday: Mum. Dad. Sewing. Tube. Relax

Måndag: Promenad. Kammarjungfrun. Blondin Monday: Walk. Kammarjungrun. Blonde

Tisdag: Nisse. Muggen. Götgatsbacken. Nostalgi Tuesday: Nisse. Café Muggen. Götgatsbacken. Nostalgia

Onsdag: Farmor. Louise. Onsdagspub. Stockholms Universitet. Tyska. Madde. Nattbuss  Wednesday: Grandma. Louise. Wednesday pub. Stockholm Uni. German. Madde. Night bus.

Torsdag: Kattjakt. Svea. Mickehämtning. Tumbafika. Påskkärringar.  Thursday: Cat. Svea. Pick up Micke. Fika in Tumba. Easter Witches.

Fredag: Påsklunch. Biltur. Dalarö. Madde. Långpromenad. Friday: Easterlunch. Car-tour. Dalarö. Madde. Walk.
Lördag: Tsega. Utefika. Rival. Osloprat. Ronja. Jenny. Spence. Solglassande. Flytande mat. Saturday: Tsega, Outdoor coffee. Café Rival. Oslo. Ronja. Jenny. Spence. Sun. Liquid food.

Söndag. Kyrka. Lunch. Barn. Feber. Däcka Sunday: Church. Lunch. Kids. Fever. Dead.

Måndag. Snor. Hosta. Allmän trötthet. Up! Monday: Cough. Tired. Up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0