My my my

Klockan är mitt i natten och jag har precis kommit hem från student puben.. Det var inte så särskilt bra.. även om bandet som spelade var överraskande bra.. tror att de hette typ Butterfly Impact. De sjöng cover på I Love Rock n' roll (den som Brittan också sjunger) å sen sjöng de en del eget material..


Nu är det dags att sova och jag ska sova till minst klockan 12 imorn så att jag får några timmars sömn! :)



It's the middle of the night and I've just returned from the student pub. I didn't have that great time even though the band was better then I thought.. They were called Butterfly Impact or something.. They sang some own mateiral and I love Rock n Roll that's also sung by Britney Spears.. Now it´s high time for me to go to bed and I'm definitly gonna sleep until 12 tomorrow to get a good nights sleep!


Tjingtjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0