Hannas' Muffin Bakery

Hm.. Fem minuter efter att jag kollat klart på Biggest Loser kommer jag på att jag ska baka muffins!
*Bra där* Men jag måste ju träna i fall vi ska baka det till julfesten! Sen var jag ju tvungen att inviga alla fina köksredskap som införskaffades förra veckan när mamma var här!
 Det blev blåbär- och chokladmuffins i alla möjliga konstellationer. Hade inga ingredienser till glasyr tyvärr så jag får försöka frysa in dem eller något så att jag kan ta fram dem och göra dem fina snart!






 

Five minutes after Biggest Loser I decide to make cupcakes! Seems like the show don't have any deterrent effect on me. My argument is that I have to practice if we're gonna have cupcakes on the christmasparty! And then I had to use all my knew kitchen equipment that me and mum bought last week when she was here!
I made Blueberry- and Chocolate cupcakes in different constellations! Didn't have any ingredients for frosting though, so i'll have to put the cupcakes in the freezer or something and finish them when I've bought frosting!



Tschüss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0