Frihet!

Yeay!
Nu har jag absolut ingenting i skolan! hade sista redovisningen för period 2 nu på morgonen! Har gått åt så stört mycket energi på det här projektet för min teamy och jag var inte riktigt på samma våglängd så det va lite svårt å få kontakt.. .
Men efter mycket om och men och "oj då" och no-shows så blev det iallafall ett resultat och även om det inte är något ja är eld och lågor över och kommer rama in å sätta på spiselkransen så gick det åtminstånde att redovisa..

Lite sleten var jag dock då vi va ett gäng ute å firade eller försökte glömma gårdagens tenta.. Va på X&Y då det är i princip enda stället man kan dansa på i Borås.. eller man kan ju dansa varsom men om man inte vill dansa själv.....
Kom hem 2ish och strax därefter började en efterfest med öppna dörrar på bottenvåningen som gjorde det lite lite svårare att somna.. Men tillsist så fick ja några timmars sömn iaf..

Idag har ja köpt hörlurar.. de e röda å kommer hit i nästa vecka.. W(iiippi)e!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0