Weekend

Ny termin, nya möjligheter!
Denna vecka har alla våra nya kurser börjat..
Förutom Väveriteknik och Funktionell textil som tillhör Textil Produktutveckling som jag läser så har jag valt till Modeteckning och Digital modeskiss för att få göra något lite mer praktiskt och inte bara ha en massa teori.. 
Vi hade första lektionen i modeteckning igår men vår lärare va rätt snackig och hade alltid något att tillägga till våra presentationer så vi hann inte göra så mycket mer än att presentera oss på hela lektionen (på 3 timmar).. Vi har fått i uppgift att göra ett collage till nästa vecka så  nu ska jag strax iväg till biblio och bläddra i böcker och tidningar.. Det känns jättekul att få komma igång med sånt igen.. Var nästan två år sen ja sist gjorde något kollektionsaktigt!  

Ikväll blir det klubb Pank på X&Y med folket från Gustav å lite folk från skolan skulle ja tro.. :)
Å imorn smäller det.. Då är det årets första fest på Gustav med tema Cocktail! Ska bli stört kul att se alla uppdressade och utdressade..Har vart på Myrorna och införskaffat mig en guldklänning och även letat rätt på en tobaksaffär som sålde munstycken till cigaretter.. 
Hanna goes Breakfast at Tiffany's
 


Better get going! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0