Våga vara 188?

Var precis på stan å letade lite julkappar, vilket resulterade i ett par leggings och en tröja till mig själv och nästan ett par skor. Behöver verkligen nya vinterskor men jag har svårt att hitta några varma som jag gillar. Det är mitt årliga problem för jag tycker att alla varma  skor ser så klumpiga ut.
Idag hittade jag ett par fina.... MEN det var tio centimeters kilklack på dem! Hade jag varit lite kortare hade jag inte tvekat en sekund men nu råkar det vara så att jag är 178 och att springa runt och vara 188 till vardags kan kännas lite i längsta laget.. Eller vad tycker ni?

Bild: api.ning.com


 

Have just been out shopping for christmas. Didn't find any gifts but I found a pair of leggings and a cardigan for my self! Tried on a pair of shoes that was really nice... BUT they where 10 cm high! I'm 178 so I belive that I would feels a bit too tall walking around beeing 188 all winter.. or?

 


Kommentarer
Postat av: luckeboi

sv; HAHA! Det har du rätt i :)

2009-12-16 @ 16:55:01
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/
Postat av: Greta

Heja heja, var en lång powerwoman!

2009-12-18 @ 12:15:22
Postat av: SimpIonen

2009-12-18 @ 16:02:06
Postat av: Simon

... Jo, det vore ju hemskt... :I

2009-12-18 @ 16:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0