This is me

Kollade precis på en sida där man kunde se vilket tecken man är född i enligt nån kinesisk tro tror jag att det är. Då står det iallafall att jag är född som Kanin och under tecknet Eld och att mina typiska egenskaper är att jag är Fredsälskande, Listig, Förståndig, Perceptiv, Energisk, Dynamisk och Självsäker..
Tack tack!



I was just checking out a site where you could find what you where like based on your date of birth out of some chineese mythology I think. It said that I was born during the year of the Rabbit I think and into the element of Fire. That means that I am: Peaceloving, Cleaver, Intellegent, Perceptive, Energetic, Dynamic and Self-confident.
Well, thank you China!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0