Nyhet




Hej mitt i natten!
Har suttit och pillat med typsnittsändringen nu och jag tror inte riktigt att det funkar så som jag vill!
Det ser rätt ut på min dator men jag kan inte få det att funka på Simons dator.. kanske får nöja mig med att ha Dymoremsor när jag lägger in bilder istället!
Tänkte bara lägga upp en bild på min nya hårfärg.. mindre koppar och guld och mer blondt.. Planen är att bli blondin igen till sommaren men jag vill inte bli allt för ljus nu mitt i blekaste vintern!
God natt kära ni!

Hi in the middle of the night!
Have been trying to make this new header-font-thingy work but without any greater success I belive.. Might have to settle with  just having them in the pictures I upload.
Just thought that I would upload a picture of my new hairdo before I go to sleep. A little less copper and gold and a bit more blonde! The plan is to be back to blonde by the summer but I'm starting slow. :)
Good night sweet ones!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0