Morning!



Kom hem från Madde vid två igår. Det är lite galet för hon och jag kan snacka så sjukt länge.. Det spelar ingen roll om det är ett halvår sen vi snackade sist eller om vi precis har hängt dagen innan! skulle säkert kunna ha suttit där fortfarande och ännu ha saker att snacka om! Det var jättekul att se henne igen!
Vaknade nu vid tolv av att telefonen ringde annars vet jag inte hur länge jag hade kunnat sova!
Planen för dagen är att åka hem till min moster om någon timme och ha ett lite sent julfirande med min kusin med man och son. På kvällen ska jag hänga med LuckyWednesdayLina på teater.. Tur att det finns någon som ser till att jag får i mig lite kultur nu när jag är hemma! ;)



Got back from Maddies place at 2 last night.. It's so nice cuz she and I can talk for ever.. It doesn't matter if we haven't talked to eachother in half a year or if we met the day before we can still talk 24/7.. Woke up just now when the phone rang, don't know how long I could have slept if nothing would have disturbed me..
Todays plan is to go to my aunt in an hour and have a late chirstmas celebration with her, my cousin, my cousins husband and their son. Later I'm gonna go with LuckyWednesdayLina to a theatre.. It's good that she's making me to be a bit cultural! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0