Morning Coffee

God morgon! Sitter med min Starbucksmugg och dricker kaffe och försöker sammansställa min redovisning som jag ska hålla tillsammans med min arbetsledningsgrupp om 3 timmar. Igår var jag på X&Y och sa hej då till några av utbytesstudenterna. Inte bästa stället att säga hejdå till folk eftersom man inte hör vad folk säger. Men har ju vart på rätt många sista fester med dem så det är nog ingen större fara. men det är trisst att det ska åka..
Wellwell! Dags att börja repetera för redovisningen!



Morning! Sitting with my Starbucks coffee cup trying to get todays presentation ready before the presentation in 3 hours. Yesterday I was at X&Y and said good bye to some of the exchange students.. Not the best place to say goodbye at, since there is so much noice, but I've been to so many "last parties" with them now in december so it's okay anyways. But it's sad that they're leaving!
Time to practice!!



Kommentarer
Postat av: Madde

Det är sådär idag, har lyckats bli förkyld så idag måste jag försöka kurera mig så gott det går! Åh vad härligt att få jullov sen. Ska du göra nåt särskilt på lovet? Kram /M

2009-12-18 @ 11:38:44
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0