Heldag i skolan!

Gah! Jag ser nästan i kors nu! Har suttit i skolan i princip hela dagen och försökt få något gjort!
Med varierad framgång... Började med att försöka ta tag lite i Kavajprojektet, men jag vet inte riktigt om det gick med någon vidare framgång. Vet inte riktigt vad jag ska göra där nu innan handledningen imorgon:
Bytte och jobbade lite med marknadsföringen istället och sen klockan två skulle jag träffa min arbetsledningsgrupp för att jobba men det var bara Anna där så hon och jag satt och gick igenom arbetet för att försöka få det lite mer färdigt.
Nu har jag iallafall kommit hem och ska göra mig lite god middag innan jag tar tag i städandet!


University of Borås (on a rainy day, like most days)

Today I've spend all day in school! I'm starting to feel a bit dizzy by now! Been trying to finish some of the schoolwork.. with varied sucess. I started with the textile innovation project where we are making a jacket.. but i felt that there wasn't much to do before tomorrows guidance. So then I started with the Marketing instead and at two I met Anna to work with the management-work insted.. Nothing was completly done but at least we got a bit on the way..
Now it's time for some cooking before I start tidy up this mess!


Kommentarer
Postat av: INESITA LEVER BARA LIVET

Älskar din blogg!

2009-12-02 @ 16:57:17
URL: http://princessinta.blogg.se/
Postat av: INESITA LEVER BARA LIVET

tack du är också söt :)

2009-12-02 @ 17:20:23
URL: http://princessinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0