Grafisk Design, X-jobb och Marknadsföring..

..det sammanfattar min dag ganska bra.
Hade lektion i Design Management klockan ett och Anita Karlevo från reklambyrån Tolv noll noll var där och pratade om art directors, orginalare och grafiska formgivare..
Efter föreläsningen gick jag och Annelie och hämtade studieintyg för att kunna anmäla oss till X-jobbet och satt sedan och brainstormade och letade efter företag som vi kan göra X-jobbet för.. Det kändes jättebra och jag tror att vi kommer få ihop ett toppenarbete! Vi ska egentligen inte börja med X-jobbet förr än i mars men vi tänker att det är lika bra att förbereda sig så att vi har bra underlag för vårt arbete sedan!
Halv fem gick jag till bibblan och träffade min marknadsföringsgrupp för att förbereda presentationen av vår Marknadsplan som vi ska hålla på torsdag.

Nu har jag precis ätit veggo tacos och ska börja skissa på en tatuering åt Mikko! Hoppas att det blir bra! Skulle vara sjukt kul å se något man själv har ritat på någon annans kropp!
Om någon annan vill ha en tatuering ritar jag jättegärna upp förslag :)




Today I've been in school most of the day. First a lecture in Design Management with a woman from the advertising agency 12.00 (Tolv noll noll). Afterwards Annelie and I went to apply for our exam work to get the University Diploma. We started to look at companies where we could work together with and it felt really good! I'm feeling pretty confident that the work will be really good! We're not starting it until march next year but it's good to prepair in advance!

Now I've just had vegetarian tacos and are just about to start sketching on a tattoo for Mikko! Hope to be able to put something good together. Would be so much fun to see a tattoo by me on someone elses body! :)
If you have an idea for a tattoo I would love to sketch it up for you!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0