Denna dagen ,ett liv!

I morse när jag skulle göra scrambled eggs till frukost gjorde jag lite för många saker samtidigt. Så samtidigt som jag höll på att diska skulle jag hälla över äggen från stekpannan till skålen och glömde bort att stekpannan var jättevarm under så jag brände mig på fingrarna :(
Hade jättebråttom iväg för att möta Gaspar och Jonas på kåren också för att snacka dj-grejs så jag fick ta med mig en isklabb och kyla handen tills jag kunde gå till apoteket och köpa lindrande salva!



This morning when i was making scrambled eggs for breakfast I was doing a bit to many things at once. I was cleaning dishes and had to put the eggs from the frying pan to the bowl and forgot for a second how hot the pan was so I burned my fingers! :(
Was in a real hurry si I had to run away to the student corps with a icecube in my hand to meet Gaspar and Jonas to talk about dj-stuff and then I could go to the drugstore to buy soothing gel.

Not so clever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0