Åh vad jag inte tycker om att diska!!

Nu har jag hållit på å städat en stund och det börjar se rätt bra ut!
Men så är det ju den där himla diskhögen kvar!
Sist jag diskade (igår) så brände jag mig ju som bekant på stekpannan och det var inte så länge sedan jag skar mig i fingret när jag stod där med vatten upp till armbågarna. Nej diskmaskin ska det vara!
Var hemma hos några i helgen som hade en jättefin diskmaskin!


En sån här Smeg-diskmaskin, fast röd! Det hade jag nog önskat mig i julklapp om jag skulle ha bott kvar i den här lägenheten lite längre!

I've been running around for a while now and cleaned the apartment.. It's starting to look pretty good, but now it's time to clean the dishes.. And I don't want to do it! HATE to do the dishes!
Yesterday when I did it I burned my hand on the frying pan and not so long ago i cut my finger on a knife..
I really could use. This weekend I saw this gorgeous dishwasher (but red) from SMEG at some peoples house.
If my apartment would be more permanent I'd put this on my wishing list for christmas! :)


Hugbug/Hanna Josefine

Kommentarer
Postat av: Maria

jaa diskmaskin ska de ju vara! Och rosa är ju nästan aldrig fel :)

2009-12-02 @ 23:58:05
URL: http://ia-87.blogspot.com
Postat av: Anonym

alllting bra ikv?:D

2009-12-02 @ 23:58:55
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: simone

sv: Det tycker jag låt som en fantastisk idé - jag vill också resa ensam, ingen att ta hänsyn till, göra vad jag vill, bo vart jag vill - nya människor varje dag. Underbart ju :D



Vad tyckte du om Twilight..? För jag antar att det var new moon du tänkte se på bio :D

2009-12-03 @ 11:26:00
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0