Kallt

Gokväll, 

Har inte lust med någonting alls nu för tillfället.. Har varit helt deppig hela veckan, har för mycket tankar som går igenom huvudet som jag inte kan göra någonting åt för att lösa.. eller jo det är så klart att ja kan, men ja är inte van att ta tag i just sånna här situationer så jag drar mig för det.. Det får bli ett krafttag för december om det inte tvingar sig på mig innan.. Det är sjukt, jag borde va världens gladaste nu, jag har anledning att vara det men samtidigt så förvirrar ja mig så mycket i tankarna att ja inte kan vara det, och jag är nog också lite rädd för att det ska vara för bra för att vara sant så jag förnekar det.. kanske.. 
hmm. kryptiskt av mig.

Ja som sagt ja kommer mig inte till att göra så mycket denna vecka. imorn ska ja försöka orka städa mitt rum och gå till biblban å plugga.. men ush va tråkigt det låter.. 

Å kallt är det också.. november känns lite deppigt idag.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0