Industridesign & Syjunta

Hellow! 
Vaknade imorse och konstaterade att Obama vunnit valet! Bra, tror iallafall jag. Vi satt och diskuterade det några stycken vid frukosten och vi kom väl allihopa fram till att det förmodligen var det bättre av de två alternativen. 
Efter min ovanligt djupa frukost gick jag iväg till gymmet och svettades ett tag och testade mina gränser.. Lär ju ha en rolig träningsverk imorn.. 
Efter en mexikansk/indisk lunch bar det av till skolan för första lektionen i industridesign..Ja tror den kursen kommer bli sjukt bra! Ville bli industridesigner när jag var yngre.. å göra kylskåp å microvågsugnar å grejjer.. nu har det väl mer gått över till det textila.. 
Nu på kvällen har vi varit ett gäng som vart hemma hos Tilda och haft stickkväll.. Stört länge sen ja stickade men det var faktiskt jättekul! Ska göra en "halsdukskrage".. 

Well well time to sleep!
Ciao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0