Gott Nytt År!

Hej! 
Då var det 2011! 
Nyårsfirandet var jätteroligt om än lite stressfullt för min del..
Klockan gick lite för fort och mitt i sminket när jag fortfarande hade mjukiskläder på mig så ringde telefonen och mina vänner från  Haag meddelade att de var utanför mitt hus! Sen blev det ett missförstånd om var vi skulle äta middag så med väldigt kort varsel var vi tvugna att ändra det också!
Men sen var allting jättekul! Fyrverkerierna var hur fina som helst och det var jättekul att vi var där allihopa tillsammmans! Sen avslutade vi kvällen på Schuimspaan, en hawaii-inspirerad sportbar på vår gata där det bjöds på drinkar och typisk holländskt tilltugg!


Igår var det sista dagen Carmens vän Michaela var här så vi spenderade dagen på stan, Café Dudok, och sen på kvällen med riktigt filmmaraton med How to loose a guy in 10 days och Pretty Woman! :)


Idag ska jag plugga och imorn börjar verkligheten igen!
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0