Globalisering

God morgon, 
Cirka en och en halv timme kvar tills jag ska skriva tenta i Globalisering.
För någon dag sedan, när jag satt hemma och pluggade, insåg jag att jag faktiskt har lärt mig väldigt mycket här.
Dels har jag ju lärt mig jättemycket om mig själv och om andra kulturer eftersom man träffar så mycket folk från överallt här! Men jag insåg också att jag lärt mig en hel del om världen och hur saker och ting hänger ihop lite mer..  
Jag kan ha varit den mest ointresserade för politik, internationella relationer och valuta-unioner.. En typisk "låt dom som vet vad dom gör ta hand om det"..
Men nu efter den här terminen känns det som om jag åtminstone har fått lite större perspektiv och börjat fundera lite mer på vad jag tänker om saker och ting. En himla bra känsla! :)
Okej.. Tillbax in i boken för några sista-minuten-kunskaper!

Kommentarer
Postat av: siv

Du kanske rent av har blivit en världsmedborgare!

2011-01-12 @ 17:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0