En riktigt trött dag

Drog mig upp tidigt imorse för att gå till skolan skriva klart det sista på en rapport. 
Låg helt ärligt i sängen och hade pep-talk med mig själv för att övertyga mig om att jag måste stiga upp.. Så trött var jag! "När du får i dig lite kaffe så vaknar du till"..

Lyckades faktiskt vara aktiv fram till klockan halv tre, men nu har jag gått hem igen och är helt utmattad!  Har ont i ryggen och är supertrött.. Så planen för den närmsta stunden är att vila och förhoppningsvis vara pigg och glad om ett tag igen! :)  Först ska jag leta rätt på en micro så att min anka Frank blir lite varm och kan värma min rygg lite grann!!
Woke up really early this morning to finish a report. Had to force myself to get out of bed... I was really really tired..

But I actually managed to be very active for a bunch of hours until 14.30.. Then I went home and now I'm completely exausted.. I have pain in my back and am so tired... So the plans for the closest future is to hand out with my duck Frank (see the blogpost from my apartment) and rest and hopefully be more awake in a while again! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0