Yesterday "Studies", Lebkov & Sons, Den Haag



Kommentarer
Postat av: Ellinor

SV: Jag vet faktiskt inte alls vilken typ av jobb jag kommer att söka, det beror lite på utbudet. Tycker det är ganska diffust vad det faktiskt är vi utbildar oss till. Tror att man känner när man hittar något som passar.

Just nu läser jag väldigt mycket management kurser, vilket gett mig lite av en "aha-upplevelse". Det är verkligen något jag skulle vilja fokusera mera på. Men som sagt, tror att det blir lite slumpen (och tur) som avgör vart man hamnar.



Det är bara att höra av dig om ni har vägarna förbi ;) Jag är för det mest i stan :)



Kram

2010-10-20 @ 18:00:19
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0