Skank-a-tronic-Punkadelica

Det här kan komma att bli mitt längsta blogginlägg någonsin.. så stålsätt er! Hoffmaestro har nu äntligen släppt sin nya platta Skank-a-tronic-Punkadelica! För att fira detta, samt för att ha låtarna där jag hittar dom snabbt så lägger jag nu upp alla här! Our song är min favorit hittills även om den är väldigt o-hoffmaestro-aktig och jag gillar nog faktiskt live versionen bättre! Men hursom! Har inte hunnit lyssna på de andra låtarna så mycket  än men nu ska det njutas! Wiho!

This might be my longest blogpost ever! Just prepair.. 
Finally the new album of Hoffmaestro is here! I am happy! Skankatronicpunkadelica!
In tribute I have now posted all of their songs here! My favourite is Our Song, even if i like the live version better! The other songs are quite new to me so I've barely had a chance to rate them yet!
2. Too Hype for the Radio 3.Haters and Critics
4. Round it Goes 5. Lullaby
6. Memories in Blue 7.Ibracadabra
8. Skankin' Rave 9. Siempre Palente
10. Bubbelin Style 11. Our Song
12. Got Left 13. Call it off
14. Eru Beng?  
Bra jobbat elvamannaligan: Jens Malmlöv, John Lindgren, Karl-Uno Lindgren, Kaliffa Karlsson, Harry Wallin, Thomas Eby, Nils Tull, Johan Ekhé, Kristian Harborg, Petter Linde och Hampus Lundgren!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0