Saturday

Inatt smet jag från polisen.. Med en spårvagn! 
Och ja..som ni förstår så var det en dröm.. Hoppade av spårvagnen vid en tropisk strand och sen kom polisen dit och hittade mig precis när jag skulle bli fotad av en asiatisk familj som förklarade hur exotiskt det var för dom med europeer.. Min fantasi vet inga gränser!
Idag såg jag att de publicerat Tullingebergslägenheterna som sen en tid tillbaka varit en del av min femårsplan... Men hyran för en tvåa var nästan 6000 och så mycket vet jag väl inte om jag har lust att betala för en lägenhet i Tullinge.. Då finns det ju faktiskt en hel del roligare ställen att bo på och en hel del roligare saker att spendera pengar på..
Igårkväll åkte jag till Amsterdam och träffade Sia. Han och jag hade English Café tillsammans och var Student Buddies till utbytesstudenterna i Borås. Det var kul att se honom igen och få en påminnelse om Borås! Men näe, jag saknar faktiskt inte Borås! Mitt i Amsterdam på Dam torget hade de ställt upp ett stort tivoli till min stora förtjusning! Det är så vackert med tivolin!

Tonight I escaped from the police.. With tram! And yes.. as you might guess. it was a dream.. Jumped of at a tropical beach and the police found me just when I was gonna be photographed by an asian family who'd explained to me how exotic europeans was for them.. My fantasy has no limits! 

This morning I found that they'd published the apartments in Tullingeberg (Stockholm) that since a while back have been a part of my five-year-plan. Unfortunatly they where more expensive then expected.. about 600 euros for a two-room-apartment.. and for that money you can do alot more fun stuff and live in much funnier areas.. 

Yesterday night I went with Carmen to Amsterdam to meet my friend Sia. He is here with a friend during the weekend. I got to know him in Borås when we were student buddies for the international students together. .It was really fun to see him but I still don't miss Borås! 
In the middle of Amsterdam they had a big amusement park! I was thrilled because I think they're so beautiful!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0